СЛУЖИТЕЛ, ИЗДАВАНЕ НА ПЪТНИЧЕСКИ БИЛЕТИ
"ЛЕТИЩЕ СОФИЯ" ЕАД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ:
СЛУЖИТЕЛ, ИЗДАВАНЕ НА ПЪТНИЧЕСКИ БИЛЕТИ
В ДИРЕКЦИЯ „НАЗЕМНО ОБСЛУЖВАНЕ” КЪМ „ЛЕТИЩЕ СОФИЯ” ЕАД
ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Познава условията за обслужване на отделните авиокомпании и своевременно се информира за настъпили промени;
- Обслужва пътниците според инструкциите на превозвача, включително и при закъснение или анулирани полети;
- Изпълнява трудовите си задължения, като предлага висока култура на обслужване, проява на добронамереност, учтивост, коректност и съпричастност към колегите и клиентите;
- Поддържа висока професионална и езикова квалификация;
- Приема парични суми, връща ресто и издава касови бележки, фактури и протоколи за издадените самолетни билети и ваучери;
- Отчита касовата наличност, като проверява фактическата наличност и паричните суми с касовия остатък;
- Извършва касови операции по предварително оформени от упълномощени лица приходно-разходни документи;
- Води касова книга и отчети /дневни и месечни/ по форма и ред, установени с вътрешните разпоредби за счетоводната документация;
- Изготвя текущи оферти към клиентите според постъпилите заявки;
- Своевременно информира клиентите за възникнали промени на разписанието на полетите и/или промени в условията на потвърдената услуга;
- Уведомява своевременно прекия си ръководител за възникнали проблеми и получени оплаквания;
- Подпомага колегите си и не допуска прояви, които могат да навредят на интересите и престижа на дружеството.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Отговаря за изпълнението на горепосочените основни функции и задължения;
- Спазва графика за работа и работно време;
- Отговаря за безопасноста на труда и спазване реда и дисциплината;
- Носи отговорност за констатирани липси при отчитане на касата в размер на констатираната липса;
- Спазва финансовата отчетност и дисциплина относно реда за получаване, съхранение и отчитане на паричните средства и отчетни документи;
- Носи имуществена и дисциплинарна отговорност.
ИЗИСКВАНИЯ:
Квалификационни изисквания:
- Образование - средно образование;
- Владеене и ползване на чужди езици - много добро владеене на английски език.
Допълнителни квалификации:
- да притежава сертификат, удостоверяващ ИАТА квалификация (за агент по продажба на самолетни билети);
- да притежава сертификат за работа с резервационна система Амадеус;
- компютърна грамотност и технически умения – Word, Excel, Internet, програмни продукти; умения за работа с офис техника.
Професионален опит - минимум 2 (две) години стаж в областта на туризма или 1 (една) година професионална практика в пътническа агенция или авиокомпания.
Знания:
- познаване на туристическите продукти;
- IATA (UFTAA);
- Amadeus Basic Functionalities;
- Amadeus Electronic Ticketing.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Възможност за работа в солидна компания в екип от професионалисти при много добри условия;
- Много добро възнаграждение, включително допълнителни продобивки;
- Отлични възможности за обучение и професионално развитие.
Ако това предложение Ви интересува, моля изпратете автобиография и мотивационно писмо най-късно до 10.05.2019г. на адрес: бул. Христофор Колумб №1 или на e-mail адрес: [email protected].
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.
Предоставените от Ваша страна лични данни ще се обработват електронно и ще се използват само за целите на подбора за обявената позиция.
Предоставените лични данни ще се съхраняват в срок до приключване на подбора, освен ако кандидатът не даде изричното си писмено съгласие личните данни да се обработват за целите на бъдещи процедури по подбор в „Летище София“ ЕАД.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.